GAČR: Výzva pro podávání lucembursko-českých projektů 2024

Úterý 9. leden 2024, 7:27

Grantová agentura České republiky (GA ČR) vyhlašuje výzvu pro podávání projektů na principu hodnocení Lead Agency s předpokládaným počátkem řešení v roce 2025. Výzva se týká projektů financovaných ve spolupráci s lucemburskou agenturou Luxembourg National Research Fund (FNR) v rámci iniciativy Weave. V této výzvě vystupuje lucemburská agentura FNR jako Lead Agency, tedy hodnotí návrhy projektů po vědecké stránce a GA ČR výsledky hodnoticího procesu přebírá.

Soutěžní lhůta začíná 3. 1. 2024. Českou část přihlášky je možné podávat nejpozději do 24. 4. 2024, tedy do 7 dnů po oficiálním deadlinu 17. 4. 2024, který stanovila pro lucemburské uchazeče agentura FNR. Projektové návrhy musí být kompletně v angličtině, pokud není uvedeno jinak. Projekty jsou max. tříleté, GA ČR umožňuje délku trvání projektu 24, anebo 36 měsíců.

Čestná prohlášení/prohlášení o způsobilosti k soutěži budou za UPOL zajištěny. Veškeré dokumenty k odeslání datovou schránkou je třeba dodat na ludmila.hrabakova@upol.cz nejpozději do stanoveného termínu do 12.00 hodin.

Více informací na stránkách poskytovatele dotace.


Případní zájemci o pomoc při podání grantu se mohou také obrátit na pracovníky Projektového servisu Univerzity Palackého v Olomouci. Těšíme se na spolupráci!

Mgr. Tereza Vacková
 tereza.vackova@upol.cz
58 563 1440 | 734 173 050

 

Zdroj: GAČR

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)