Hledáme dobrovolníky pro sbírku Bílá pastelka

Ilustrační foto: www.bilapastelka.cz
Pondělí 18. září 2017, 8:39 – Text: DA

Ve středu 11. října 2017 proběhne celostátní sbírka Bílá pastelka. Hledáme dobrovolníky, kteří budou prodávat ve dvojicích 100 kusů pastelek, jedna pastelka za 30 Kč. Sbírka bude probíhat po celý den od 8:00 do 19:00. Výtěžek sbírky se použije na výukové programy pro zrakově postižené (služby Tyfloservisu, SONS).

Potřebujeme dobrovolníky zvláště pro odpolední, případně pro dopolední prodej. Nemusíte prodávat celý den, pomůže nám i pár hodin.  Dobrovolníků máme nedostatek.
Jako poděkování Vám zůstane tričko s logem Bílá pastelka a potvrzení o účasti na akci, které na požádání vystavíme.
Sbírka má tradici i dobré jméno (letos je 18. ročník). Nebude to těžký úkol, ale zajímavá zkušenost. Při osobním setkání si domluvíme konkrétní prodejní čas, který Vám bude vyhovovat. Při vyzvednutí kasičky a pastelek si domluvíme konkrétní prodejní místo. Zaškolení dobrovolníků proběhne ve čtvrtek 5. října v 15:00 v Tyfloservisu.

Kontakt:
Bc. Michaela Ševčíková
instruktor sociální rehabilitace
e-mail: sevcikova@tyfloservis.cz
tel: 585 428 111, 608 572 351

Tyfloservis, o.p.s.
I. P. Pavlova 184A/69
779 00 Olomouc
www.tyfloservis.cz
www.bilapastelka.cz

 

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)